Ved du, at cirka 38% af danskerne ikke vil lægge en indtalt besked på en telefonsvarer hos et firma? Nej, det vidste du nok ikke, men det er sådan, det er. Og hvis du begynder at regne lidt på det, vil du nok se, at det koster enorme summer i tabte kunder, hvis en virksomhed ikke er super skarp på at svare telefonopkald i arbejdstiden.
Omstil telefonen til et bureau
Løsningen er snublende nær, men der er alligevel imponerende mange, der ikke kender den. Det handler om at man skal benytte en professionel service til at modtage opkald til firmatelefonen, når man ikke selv kan besvare den.
Og det ER et problem for især mindre erhvervsdrivende, der ofte er optagede af kunder og derfor ikke kan tage et opkald.
Med en nem service er det muligt at viderestille sin telefon til et firma, der har som speciale at tage mod telefonopkald – altså såkaldt professionel telefonpasning.
Som var det dine egne folk
Og nej – der re ikke tale om at forvirre kunderne. Når du for eksempel benytter telefonpasning, og nogen ringer, hvor du ikke kan tage den, er det et professionelt og venligt menneske, der tager telefonen og præsenterer sig som værende dit firma.
Afhængigt af, hvad der er aftal, tager de enten mod en besked eller de kan ligefrem modtager ordrer, yde kundeservice etc.
Måske den billigste markedsføring
I et marked og et samfund, hvor det er så almindeligt blot at omstille til en telefonsvarer, er det reelt en yderst effektiv konkurrenceparameter IKKE at gøre det.
Det, at en potentiel kunde får et levende menneske i røret, der kan tage mod besked eller ligefrem påbegynde en effektuering af det, opkaldet handler om, øger i den grad indtjeningen.
Der er reelt ingen, der ikke tjener MERE på at have telefonpasning, end den service koster.
Men hvad koster telefonpasning så? Det er faktisk rørende billigt! Se selv her: https://www.topcall.dk/priser/